pondelok 27. januára 2014

fashion day/ in symbiosis

Priznám sa, že do prírody často nechodím, aj keď by som rada. Je to tam  jednoducho...iné. Tiché, tajomné, upokojujúce a inšpiratívne. Čas sa však tak ťažko delí a nie vždy ostáva práve na to príjemné. No a keď sa predsa už len vyberiem, tak v čase, keď je asi -100°C a všetci radšej sedia v teplúčku.  Ukecala som brata aj jeho sučku Bassirku a išli sme testovať nový objektív a moju novú seconhand bundu "so severskými koreňmi" za 7€. Neviem čo tí švédi do toho dávajú, ale naozaj hriala a to aj vďaka kožušinke (samozrejme umelej), ktorú mi ušila šikovná pani krajčírka. Moje pokusy o to veľmi rýchlo zlyhali. Sú veci, ktoré predsa len radšej prenechám zručnejším:). 

foto by ivo



14 komentárov:

  1. Úžasný pes! Moc hezké fotografie. Nejvíce se mi líbí, na které jste Vy a pes. Prima večer L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, je to veľká šampiónka, a ďakujem odkážem..!

      Odstrániť
  2. Pekne ci to focí, čože je to zač?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tento je bráchov, ja si ešte počkám na taký:) NIKON 50mm f/1.8 G AF-S

      Odstrániť
    2. dobrá voľba, tiež som jeho majiteľom. :-) Padesiatku musi vlastniť každý správny bloger :-)

      Odstrániť
    3. No šak toto:), snáď na narodky...

      Odstrániť
  3. Psík nádherný, bunda fantastická - ten zips !!! No celé super :)) Aďa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, všetko odkážem majiteľovi:), tiež ma pri kúpe tie zipsy zaujali.

      Odstrániť
  4. prva symbioza unikatna, parka skvelaaa, ty tieez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tam bunda je vážně úžasná a sedm euro je prima! A fotky se mi taky líbí, i kdzž já jsem canonová ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem Jani, ja som mala kedysi tiež klasickú zrkadlovku canonku ale teraz som tiež spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!