streda 18. septembra 2013

spomienky

Tá jeseň ma akosi deptá, preto sa teraz viac bambuším v deke, pri knihe alebo len tak spomínam. Pôvodne som chcela písať o spomienkach, dobrých aj zlých . Ale to každý pozná. Každý vie, že tie dobré si treba uchovať a zlé poslať het...že tie pekné a dobré nás tešia a zlé nás robia možno silnejšími, a aby bolo všetko v rovnováhe, musíme mať aj také aj také. Ja viem aj to, že niektoré si vôbec nepamätám a vždy sa bavím, ak mi moji blízki nejakú príjemnú, zabudnutú pripomenú. Vtedy sa teším, že mám stále okolo seba ľudí, ktorí mi pripomínajú to, čo sa niekde v tom mojom hard disku zatúlalo. Dnes som si tiež spomenula na jeden pekný deň s deťmi (moja obľúbená foto) a tanec s mojim mužom...
 foto Matej Drobný
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé odkazy!