streda 28. augusta 2013

28

Dnes mám taký trošku špeci-deň. 28. august, 28 milých sledovateľov. Rok písania internetového denníka a veľká vďaka za to, že sa tu u mňa občas zastavíte, pokukáte a niečo  milé napíšete. Vážim si toho a teším sa na ďalšie chvíle tu s vami. Ono to začalo trochu spontánne, na popud môjho drahého bratčeka:). Už som ho tu raz spomínala, ako ma inšpiroval s vešiakom na prívesky.  Ja mu za tento "kopanec" ďakujem. Musel sa popasovať so všetkými tými mojimi výmyslami ohľadne vzhľadu blogu, pretože ja sa stále len učím. V podstate sa tak trochu učíme navzájom od seba. Je to naozaj šikula a to nielen za počítačom. Preto venujem tento post tomu, čo si dokázal, aj so svojou drahou polovičkou, takmer na kolene vyrobiť a prerobiť. Myslím, že sa náš súrodenecký vzťah nedá poprieť... 

foto Ivo & Iva
 
 
...a ešte sa môžete presvedčiť o tom, že je neskutočný milovník chrtov a hlavne tej jednej, sloughi Bassirky
 
 
 
 

6 komentárov:

  1. Není nad to,mít skvělé(a šikovné) sourozence.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak:), nie vždy to tak bohužial v iných rodinách je:(, preto si to veľmi vážim mať brata aj sestru a mať s nimi dobrý vzťah:)

      Odstrániť
  2. Oooo tak teď mi spadla čelist dolů :D Nádherné!! ♥♥
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to proste šikovné ručičky:) a to nieje ani zďaleka všetko!!!

      Odstrániť

Ďakujem za milé odkazy!