streda 26. júna 2013

riflové náramky

Ešteže mám také kamarátky. Také, ktoré ma vedia postrčiť. Vďaka Zuzi! Po tomto poste mi s nadšením zavolala, že ako som urobila ten  riflový náramok. Trošku som sa veru aj zahanbila, pretože to bol taký "instantný" produkt, ktorý stačilo len správne spracovať (čo tiež nie je vždy jednoduché). Nedalo mi to a skúsila som vlastnú verziu...

materiál:
-nastrihané pásiky rifloviny
-kovové cvočky
-gombíky
 
...nastriháte si tenšie pásiky, max. však 2 cm široké, zapletiete ako vrkoč a na oboch koncoch prešijete na šijacom stroji. Ako zapínanie môžete použiť kovové cvočky alebo rôzne gombíky, ktoré sa dajú jednoducho prevliecť pomedzi zapletené pásiky. Komu je málo môže nosiť aj viac naraz.
 
 Tak nech sa dobre nosia!!!

    



2 komentáre:

  1. Náramky jsou nádherný....krásný letní dárek pro kámošky. Díky za tip-asi vyzkouším.Eva:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľká vďaka!!! Tak držím palce nech sa vydaria a nech sa páčia aj kamarátkam aspoň tak ako Vám:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!