utorok 19. marca 2013

paper box

 
 Niekedy k radosti stačí tak máličko. Mňa na mojej poslednej návšteve v IKEA potešili tieto papierové megavrecká z výpredaja. Ešte presne neviem na čo všetko ich použijem, ale niečo sa určite nájde. V dvoch už čakajú na predaj ušité vecičky a výplň do hračiek...


 ...a aby som vám opäť niečo priniesla, papierové vrecká ma inšpirovali k vytvoreniu týchto papierových boxov...

materiál: staré noviny, priesvitná lepiaca páska, škatuľa (rôzne krabičky), nožnice, pečiatky, akrylové farby, štetec...

...2 hárky novín (bude lepšie držať tvar) na jednom okraji 2x zahneme, aby bol okraj pevnejší a neskôr namaľujeme a vyzdobíme pečiatkami...

...obalíme škatuľu a zalepíme spoj páskov...

...dno vytvoríme zahnutím všetkých štyroch strán (ako keď balíte darček) a prelepením celej plochy dna. To sa týmto spôsobom spevní...

...zahnutý okraj natrieme farbou a ozdobíme rôznymi rôznymi pečiatkami...


 
 ...a je hotovo...




2 komentáre:

  1. Ty papírové pytlíky z novin jsou opravdu super! Už dlouho jsem potřebovala něco nenákladného na drobnosti do špajzu, takže mě Váš nápad nadchl. Je to opravdu jednoduché, rychlé, levné a ještě hezké. Jste moc šikovná a váš blog je pro mě inspirace. Děkuji:-) čtenářka Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéééj to ste ma potešili, hreje ma pri srdiečku keď môžem svojich čitateľov inšpirovať. Ďakujem za milé slová a prajem Vám krásny víkend.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!