štvrtok 31. januára 2013

notesy

  
Pred pár dňami som si z nákupu potravín a iných praktických vecí priniesla domov aj tieto krásne jednoduché notesy. Keďže sa mi v ateliéri váľala malá kôpka zbytkov z látok, tak som samozrejme neodolala....a tu je výsledok...

materiál: notesy, ktorých obal je vhodný na prešívanie na stroji (nie príliš tvrdý), zbytky látok, šijací stroj a fantázia...

...na prešívanie môžete okrem klasickej patky použiť aj takúto látaciu  (tá s okrúhlym otvorom), ktorou sa dá akoby šiť - kresliť...


  ...nech vám slúži na vaše tvorivé nápady...



2 komentáre:

  1. Ahoj!
    Výborný nápad. Ešte by som sa rád opýtal, kde sa dajú zohnať takéto notesy. Hľadám na sieti, a neviem sa dopátrať.
    Ďakujem
    Juraj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem!!! Tieto som zohnala v Tescu ale už dávno a odvtedy som ich tam už nevidela. Mali ich vtedy v tých akciových boxoch"všetko za 1€" tiež by som ešte veru také chcela, tak dúfam že na ne natrafím. Ak by sa to Tebe podarilo skôr daj vedieť:)
    Pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé odkazy!